Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניתוח שאיבת שומן מהסנטר

Woman touching chin of her friend

ניתוח שאיבת שומן בסנטר הוא הליך שניתן לבצע על מנת להקטין את גודל הסנטר.

ההליך מבוצע בדרך כלל במטופלים שיש להם סנטר מוגדל שעלול לגרום להם להרגיש מודעים לעצמם. הניתוח יכול להיעשות על מבוגרים וילדים עם הגבלות מסוימות. עלות ניתוח זה תלויה בתשלום של המנתח, אשר עשוי להשתנות בהתאם למיקום.
שאיבת שומן הוא ניתוח קוסמטי להסרת שומן מהגוף. ההליך עובד על ידי החדרת צינור דרך חתכים קטנים בעור, ולאחר מכן שימוש בשאיבה כדי להסיר את השומן. ישנם שני סוגים עיקריים של שאיבת שומן: – שטחי, שמסיר שומן מאזורים כמו ירכיים וירכיים; – עמוק, שמסיר שומן מאזורים כמו הצוואר והסנטר.

ניתוח שאיבת שומן בסנטר הוא הליך שמסיר שומן מהסנטר.

זה נקרא גם שאיבת שומן תת-מנטלית. המנתח מבצע חתך בעור הצוואר ומסיר שומן מתחת לסנטר. ניתוח שאיבת שומן בסנטר יכול להתבצע בפני עצמו או כחלק מניתוח גדול יותר כמו מתיחת פנים, הרמת צוואר או עיצוב הגוף. ההליך נעשה בדרך כלל בהרדמה כללית ולוקח כשעה. זה יכול להיעשות על אנשים הסובלים מהשמנת יתר, אבל זה לא מומלץ עבור אלה שיש להם עור רפוי סביב הצוואר שלהם, כי הם עלולים לפתח בליטות מכוערות לאחר הניתוח. המטופל לא אמור לאכול דבר במשך שמונה שעות לפני הניתוח, אך הוא עשוי לשתות מים לפני הניתוח ובמהלכו. הליך זה צריך להתבצע רק על ידי מנתחים מיומנים בעלי הכשרה מומחים בכירורגיה פלסטית והליכי עיצוב הגוף.
ניתוח שאיבת שומן בסנטר הוא הליך שמסיר שומן ועודפי עור מהסנטר. ההליך נעשה בדרך כלל במסגרת חוץ, ואתה יכול ללכת הביתה באותו היום. הניתוח אורך כ-30 עד 45 דקות ועשוי לדרוש כמה תפרים. שאיבת שומן בסנטר יכולה להתבצע על אנשים בכל גיל או משקל, אבל היא הטובה ביותר עבור אנשים עם הרבה שומן מתחת לסנטר. זה עשוי שלא להיות מומלץ לאנשים שעברו טיפול בקרינה בראש או בצוואר, או אם עברו טיפול קרינה לעורם בשנה האחרונה.

ניתוח שאיבת שומן בסנטר הוא הליך כירורגי המשמש להסרת שומן מאזור הסנטר.

סוג זה של ניתוח הוצג בתחילת שנות ה-90 ומאז הוא פופולרי. תאי השומן מוסרים דרך חתך קטן בעור הסנטר ואז מוזרקים מחדש לחלקים אחרים בגוף. הליך זה יכול להתבצע בהרדמה מקומית כניתוח חוץ, או בהרגעה תוך ורידי כהליך אשפוז. רוב האנשים שעוברים ניתוח מסוג זה יחוו חבורות, נפיחות וחוסר תחושה סביב הסנטר עד 10 ימים לאחר ההליך.
ניתוח שאיבת שומן בסנטר הוא סוג של ניתוח קוסמטי המשמש להסרת שומן מאזור הסנטר. זה מבוצע בדרך כלל על מטופלים עם סנטר בולט, או עם מצבורי עור ושומן שגורמים לסנטר להיראות גדול ממה שהוא בפועל. ההליך כולל הסרת שומן מסנטרו של המטופל על ידי מציצת אותו החוצה דרך חתך קטן או באמצעות שאיבת שומן. לאחר מכן המנתח ישתמש בתפרים כדי לסגור את הפצע ובחבילת קרח כדי להפחית את הנפיחות. זמן ההחלמה להליך זה נע בין שבוע לשישה שבועות, תלוי בכמות העבודה שצריך לעשות על סנטרו של המטופל.

שאיבת שומן

תוכן עניינים

עוד כתבות בנושאים שונים