Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יישור שיניים בלייזר

יישור שיניים בלייזר

יישור שיניים בלייזר הוא הליך דנטלי המשתמש בלייזר כדי לעצב מחדש את השיניים.

זה נקרא גם הלבנת שיניים בלייזר. הליך זה אינו עבור כולם והוא מגיע עם כמה סיכונים ותופעות לוואי. חלק מהסיכונים ותופעות הלוואי הם: -רגישות זמנית בשיניים -חוסר תחושה זמני בלשון או בשפתיים -נסיגה קלה בחניכיים -התכהות שיניים אפשרית
יישור שיניים בלייזר הוא הליך העושה שימוש בקרני לייזר ליישור שיניים של אדם. התהליך אינו פולשני ובטוח, ולכן אינו מצריך הרדמה או ניתוח. ההליך מתחיל בשימוש במצלמה תוך-אוראלית למיפוי שיניו של המטופל וביצוע מדידות. תהליך מיפוי זה נעשה על ידי צילום של השיניים מזוויות שונות ולאחר מכן המרתן לתמונות תלת מימדיות. לאחר השלמת מיפוי זה, המטופל יכול לבחור את תנועות השיניים הרצויות לו. ניתן לבצע את הטיפול בלייזר במפגשים, לרוב שלושה בסך הכל, כאשר כל פגישה אורכת כ-45 דקות עד שעה.

יישור שיניים בלייזר הוא הליך דנטלי קוסמטי הכולל שימוש בלייזרים להפחתת חוסר יישור שיניים.

הלייזרים משמשים לחימום האמייל על פני השיניים, מה שגורם להן לעבור למצב ישר יותר. הליך זה אינו מומלץ לאנשים הסובלים ממחלת חניכיים או זיהום בפה מכיוון שהוא עלול להוביל לסיבוכים. זה גם לא יכול לתקן שיניים תותבות או פלטה אם הם לובשים על ידי המטופל.
יישור שיניים בלייזר הוא הליך חדש יחסית שקיים כבר כמה עשורים. הוא משמש לתיקון שיניים עקומות ולגרום להן להיראות אסתטיות יותר. התהליך מתחיל בכך שרופא השיניים מכין את שיניו של המטופל להרכבת סמכים. לאחר מכן, המטופל יקבל פיה המכסה את כל הפה ולאחר מכן הלייזר ישמש על השיניים כדי לעצב אותן מחדש ולהפוך אותן ישרות. ניתן להשתמש בלייזר גם בבעיות שיניים אחרות כמו מחלת חניכיים או עששת. הלייזר מסוגל להרוג חיידקים באזורים אלו, כך שהוא יכול לסייע במניעת החמרה של עששת או מחלת חניכיים.

יישור שיניים בלייזר הוא טיפול קוסמטי ברפואת שיניים העושה שימוש באנרגיית לייזר להסרת הכתמים ושינויי הצבע על אמייל השן.

מדובר בהליך לא פולשני שאינו מצריך שום קידוח או משיכת שיניים. זה רק דורש מפגש מהיר של 30 דקות כדי להיפטר מכל הכתמים ושינויי הצבע על השיניים. אור הלייזר חודר דרך האמייל ומפרק את מולקולות הכתם לחלקיקים קטנים יותר, אשר מוסרים לאחר מכן על ידי תהליכי גוף טבעיים.
יישור שיניים בלייזר הוא הליך קוסמטי העושה שימוש בקרני לייזר על מנת לחמם ולעצב מחדש את שיניו של המטופל. טכניקה זו הוצגה לראשונה בשנות ה-90 וראתה עלייה עצומה בפופולריות. התהליך הוא זעיר פולשני, כך שהוא אינו דורש חתכים או תפרים, וניתן להשלים אותו בביקור אחד או על פני מספר פגישות. מאמר זה יסקור את היתרונות של הליך זה כמו גם את החסרונות שלו.

time4smile.co.il

תוכן עניינים

עוד כתבות בנושאים שונים